VR tehnologija kao napredni instrument
Na koji način interaktvna rešenja – virtuelna stvarnost (VR) i inovativna digitalna rešenja informišu, impresioniraju i privlače vaše goste, dok istovremeno nude merljive poslovne ciljeve za vlasnike i menadžere?
– virtuelna stvarnost: jedna od 3 tehnologije koje će obeležiti dekadu 2020 – 2030
– efikasna primena VR tehnologije u prenošenju iskustva koje vaši gosti i posetioci mogu doživeti u hotelu i na destinaciji
– predstavljanje spa & wellness sadržaja hotela i kongresnih kapaciteta
– ubrzanje procesa, smanjenje operativnih troškova, napredni VR alati za edukaciju i trening zaposlenih
– zanimljivi primeri iz zemlje i sveta
O govorniku
Vlasnik je agencije za konsalting VTC (Veselinov Tourism Consulting) od 2016. godine.
Iskustva u razvoju i promociji destinacije stekao je kao PR i direktor Turističke organizacije Beograda.
Svoja znanja o menadžmentu destinacije unapredio je kroz magistarski rad na temu Savremeni pristupi upravljanju turističkim destinacijama na primeru Beograda.
Posebno ga interesuje održivi turizam i visitors management.
Angažovan je na projekata unapređenja i promocije destinacija na lokalnom, a “TransDanube Pearls” i “Romans, Wine and Danube” na globalnom nivou.