VR tehnologija kao napredni instrument
Na koji način interaktvna rešenja – virtuelna stvarnost (VR) i inovativna digitalna rešenja informišu, impresioniraju i privlače vaše goste, dok istovremeno nude merljive poslovne ciljeve za vlasnike i menadžere?
– virtuelna stvarnost: jedna od 3 tehnologije koje će obeležiti dekadu 2020 – 2030
– efikasna primena VR tehnologije u prenošenju iskustva koje vaši gosti i posetioci mogu doživeti u hotelu i na destinaciji
– predstavljanje spa & wellness sadržaja hotela i kongresnih kapaciteta
– ubrzanje procesa, smanjenje operativnih troškova, napredni VR alati za edukaciju i trening zaposlenih
– zanimljivi primeri iz zemlje i sveta
O govorniku: Poseduje više od 12 godina iskustva u interaktvnim rešenjima, VR-u, različitim video produkcijama, digitalnom marketingu i upravljanjem projektima. Kako ističe, specijalizovao se za identifikovanje i primenu
inovativnih digitalnih rešenja koja informišu, impresioniraju i privlače publiku, a istovremeno nude merljive poslovne ciljeve za klijente.